piątek, 1 maja 2015












ANIOŁ, ANIOŁY, ANGELS-  MOJA ŻONA KARINKA

Anioł byt duchowy- za krótko,  myślę że należy przybliżyć znaczenie tego słowa więc idziemy do Wikipedii J
-  byt duchowy w wielu religiach, który służy i na różne sposoby wypełnia zamysły Boga

Święty Augustyn pięknie lecz zawile i filozoficznie wyjaśnia nam znaczenie tego słowa
Anioł oznacza funkcję, nie naturę. Pytasz jak się nazywa ta natura? – Duch. Pytasz o funkcję? – Anioł. Przez to czym jest, jest duchem, a przez to co wypełnia, jest aniołem.
Dżibrila brzmi groźnie ale to anioł i to nie byle jaki to On podyktował Koran Mahometowi tak mówią pisma i historycy islamu.
Ale anioł to nie tylko religia, choć z tym pewnie się kojarzy dla każdego człowieka.
Motyw anioła jest wykorzystywany w wielu aspektach naszego życia mówimy np. Moja żona jest Aniołem,  tak sobie myślę dziwne, że nigdy nie słyszałem mój mąż jest Aniołem :), sztuka wykorzystuje wdzięcznie motyw Anioła, pisarze, malarze oraz mistrzowie tatuażu przedstawiają Anioła w różnych postaciach czasem pomagającego, czasem cierpiącego ale również tego który niszczy i zabija.
Ostatnio powstał nawet film o ciekawym tytule Pod Mocnym Aniołem ale tam na pewno żadnego Anioła nie znajdziecie ale zobaczyć warto jest mocny 40%.Polecam również film i piosenkę z filmu Miasto Aniołów http://www.youtube.com/watch?v=Jo-enq0tAiY
Jest smutna ale piękna.
Postanowiliśmy wspólnie z moją żonką Anielicą wykorzystać Anioła w naszej pracy i powstały kafelki Angels :)
Ps. Najbardziej znane Anioły:
- Anioły i Demony
- Anioły Bieszczadzkie
- Husaria Anioły Śmierci
- Pod mocnym Aniołem
-  Anioł Stanisław, gospodarz domu, stróż z serialu Barei Alternatywy 4 i jego przebłysk geniuszu mówcy:….. Oto na przykład główny lokator spod czwórki, ja nie będę wymieniał nazwiska, z sublokatorką spod szóstki, nie będę wymieniał nazwiska… Otóż ci państwo weszli ze sobą w poważne stosunki pozamałżeńskie! Co tam poważne! I do tego jeszcze kulinarne, co przy obecnych naszych kłopotach rynkowych
Polecam i wracajcie do swoich Aniołów moim jest żona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz